Overslaan naar hoofdinhoud
Gratis advies

TOPSELLER IN KANTOOR

  • Product afbeelding: hjh OFFICE Arbeitsstuhl / Arbeitshocker TOP WORK 23 I Hartschaum, schwarz
    • Ultrahoch verstellbarer Arbeitsstuhl
    • Rückenlehne in Höhe und Neigung verstellbar
    • Rutschsichere PU-Hartschaum Sitzfläche

    6 werkdagen (indicatief)

    € 277,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Archiefkast hjh OFFICE COLOR AS 105 x 90 x 40 cm metaal, lichtgrijs
    Archiefkast hjh OFFICE COLOR
    • Robuuste metalen archiefkast met industrieel design
    • Behuizing van hoogwaardig, licht plaatstaal (oppervlakken krasvast gepoedercoat) met veel opbergruimte voor benodigdheden
    • 2 afsluitbare deuren met verchroomde, metalen handgreep

    6 werkdagen (indicatief)

    € 254,00
  • Product afbeelding: hjh OFFICE Drehhocker / Arbeitsstuhl TOP WORK 11 I Hartschaum, schwarz
    • Ultrahoch verstellbarer Arbeitsstuhl
    • Rückenlehne in Höhe und Neigung verstellbar
    • Rutschsichere PU-Hartschaum Sitzfläche

    6 werkdagen (indicatief)

    € 278,00
  • Product afbeelding: hjh OFFICE Bürostuhl / Chefsessel ERGOSMOOTH BIG PU Kunstleder, schwarz
    • Weiche, gesteppte Polsterung
    • Pflegeleichter und langlebiger Kunstlederbezug aus nachhaltiger Produktion
    • Wippmechanik, individuell auf das Körpergewicht einstellbar

    6 werkdagen (indicatief)

    € 145,00
  • Product afbeelding: Bureaustoel Hammerbacher Premium 2, net-rugleuning, hoofdsteun, in hoogte verstelbare armleuningen
    Bureaustoel Hammerbacher Premium 2, net-rugleuning, hoofdsteun
    • Met een hoge net-rugleuning voor goede ventilatie
    • Hoogwaardig puntsynchroonmechanisme met gewichtsinrek
    • Zitting traploos in hoogte verstelbaar via hendel (gasdrukveer)

    9 werkdagen (indicatief)

    € 447,00
  • Product afbeelding: Bureaustoel Topstar® Support Syncro, tussenwervelschijf-zitting, zwart
    Bureaustoel Topstar® Support Syncro
    • Synchroon-mechanisme garandeert onvermoeid zitten
    • Hoogte en rugleuning kunnen individueel worden ingesteld
    • Gezonde bureaustoel met stabiel voetkruis van staal

    9 werkdagen (indicatief)

    € 156,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Armleuning voor de draaibare bureaustoel Topstar® P-91, in hoogte verstelbaar
    Armleuning voor de draaibare bureaustoel Topstar® P-91
    • In hoogte en breedte verstelbare armleuningen
    • Snelle en eenvoudige montage aan de bureaustoel P-91
    • Stabiele constructie van polypropyleen

    19 werkdagen (indicatief)

  • Topseller
    Product afbeelding: Nieten, dozennietmachine, beenlengte 19 mm, 20.000 aantal
    Nietjes voor dozennietmachine
    • Robuuste nietjes om in handmatige dozen-tacker te vullen
    • Voor het vaste afsluiten van overlappende kartonflappen van dozen
    • Karton-nietjes in verschillende lengtes verkrijgbaar

    9 werkdagen (indicatief)

    € 138,00
  • Product afbeelding: Papiervernietiger HSM SECURIO C18, snippers 3,9 mm
    Papiervernietiger HSM SECURIO C18
    • HSM papiervernietiger voor DIN A4-pagina’s en kredietkaarten
    • Messen van massief staal ongevoelig voor nietjes en paperclips
    • Uitneembare opvangbak met inhoud van 25 liter

    7 werkdagen (indicatief)

    € 333,00
  • Topseller
    Product afbeelding: HEMMDAL Stalen rolcontainer, hxbxd 600x460x600 mm
    HEMMDAL Ladekast Premium, met wielen
    • Ladekast van gepoedercoat staal
    • 3 laden met telescooprails
    • Mobiel door 4 zwenkwielen van massief rubber

    9 werkdagen (indicatief)

    € 287,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Ladekast op wielen DownTown, 4 lades met metalen greep, lichtgrijs
    Ladekast op wielen, model DownTown
    • Ladekast op wielen met lades in verschillende maten
    • Door 4 wielen mobiel en wendbaar
    • Stabiele oprek dankzij parkeerremfunctie

    9 werkdagen (indicatief)

    € 350,00
  • Product afbeelding: HEMMDAL Werkplaatsbureau incl. ladeblok, 1600x800 mm
    HEMMDAL Bureau van staalbuis incl. ladeblok
    • Rechthoekig tafelblad met melaminehars gecoat
    • Frame van staal met poedercoating
    • Bureau inclusief afsluitbaar ladeblok

    9 werkdagen (indicatief)

    € 660,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Conferentietafel Klassik, vierkante buis, bxd 800 x 800 mm, grijs
    Conferentietafel Klassik
    • Rondom lopend stalen frame, gemoffeld
    • Krasbestendig tafelblad met afgeronde randen
    • Tafelpoten van vierkante buis met stelvoetjes (+/- 5 mm)

    9 werkdagen (indicatief)

    € 143,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Complete set wandhouder Vario®, 10 displaymappen, gesorteerd op kleur
    Complete set wandhouder Vario®
    • Vario® wandhouder, van gecoat plaatstaal
    • Voor montage aan wanden
    • Zichtmappen in A4-formaat

    7 werkdagen (indicatief)

  • Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE AV, eenzijdig, zonder eindaanslagen, VL 85 kg, hxbxd 2.500 x 1.300 x 300 mm
    Archiefrekken SCHULTE aanbouwveld, eenzijdig, zonder eindaanslagen, vaklast 85 kg
    • De legborden zijn van robuust plaatstaal
    • Het inhaaksysteem maakt een snelle en eenvoudige aanbouw mogelijk
    • In hoogte verstelbare niveaus met verzinkt oppervlak

    9 werkdagen (indicatief)

    € 207,00
  • Topseller
    Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE AV, eenzijdig, met eindaanslagen, VL 85 kg, hxbxd 2.500 x 1.300 x 300 mm
    Archiefrekken SCHULTE aanbouwveld, eenzijdig, met eindaanslagen, vaklast 85 kg
    • Reksysteem voor het kantoor met eenzijdige aanslag
    • Vaklast maximaal 85 kg
    • Eenvoudige opbouw dankzij inhaakverbindingen

    9 werkdagen (indicatief)

    € 231,00
  • Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE BV, eenzijdig, zonder eindaanslagen, VL 85 kg, hxbxd 2.500 x 1.000 x 300 mm
    Archiefrekken SCHULTE basisveld, eenzijdig, zonder eindaanslagen, vaklast 85 kg
    • In hoogte verstelbare legborden
    • Tijdbesparende montage en uitbreiding via een inhaaksysteem
    • Eenzijdige archiefrekken met verzinkt oppervlak voor extra stevigheid

    9 werkdagen (indicatief)

    € 230,00
  • Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE BV, eenzijdig, met eindaanslagen, VL 85 kg, hxbxd 2.500 x 1.000 x 300 mm
    Archiefrekken SCHULTE basisveld, eenzijdig, met eindaanslagen, vaklast 85 kg
    • Archiefrekken met aanslaglijst, eenzijdig
    • Basisveld uitbreidbaar met aanbouwvelden
    • Vaklast maximaal 85 kg

    9 werkdagen (indicatief)

    € 251,00
  • Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE BV, dubbelzijdig, met middenaanslagen, VL 150 kg, hxbxd 2.000 x 1.000 x 600 mm
    Archiefrekken SCHULTE basisveld, dubbelzijdig, met middenaanslagen, vaklast 150 kg
    • Archiefrekken met aanslaglijst en afdekplaat, vaklast 150 kg
    • Door inhaakverbindingen eenvoudig te monteren
    • Sterk dankzij verzinkte kwaliteitsplaat

    9 werkdagen (indicatief)

    € 351,00
  • Product afbeelding: Archiefrekken SCHULTE BV, eenzijdig, met eindaanslagen, VL 85 kg, zwart, hxbxd 2.300 x 1.000 x 300 mm
    Archiefrekken SCHULTE basisveld, eenzijdig, met eindaanslagen, vaklast 85 kg, zwart
    • Reksysteem met inhaakmontage voor een eenvoudige op- en ombouw
    • Staanders en legborden van robuust staal
    • Verschillende breedtes voor nauwkeurige, ruimtelijke oplossingen

    9 werkdagen (indicatief)

    € 296,00

Hier vindt u de professionele kantoorinrichting die u zoekt

Een kantoorinrichting die precies is toegesneden op uw eisen maakt de dagelijkse gang van zaken op kantoor eenvoudiger, draagt bij aan de productiviteit en bevordert ergonomisch werken. Bij Jungheinrich PROFISHOP bestelt u uw kantoorbenodigdheden – van de beste merken – eenvoudig online.

1. Kantoorinrichting samenstellen aan de hand van uw vereisten

Het maakt niet uit of het gaat om ergonomische werkplekken, meubels voor het opbergen van archiefmappen, professionele kantoorbenodigdheden of hoogwaardige kantoorartikelen: een goed uitgerust kantoor biedt veel voordelen. U behoudt niet alleen beter overzicht over uw documenten en afspraken, maar goede kantoorinrichting voorziet uzelf en uw werknemers eveneens van een ergonomische ingerichte werkplek. Voordat u de inrichting van uw kantoor bij Jungheinrich PROFISHOP gaat kopen, is het handig om er goed over na te denken aan welke criteria deze moet voldoen:

  • Moeten meerdere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin worden ingericht?
  • Hoeveel ruimte heeft u tot uw beschikking en met welke kantoorbenodigdheden komt deze ruimte het best tot z’n recht?
  • Zoekt u ook inrichting voor bezoekers- en conferentieruimtes?
  • Is het kantoor grotendeels papierloos of heeft u ook kantoorinrichting nodig voor het professioneel archiveren van documenten?
  • Moeten er rekening worden gehouden met de privacywetgeving bij de opslag van bepaalde documenten?
  • Komen er ook klanten en bezoekers over de vloer en heeft u mede daarom een uniforme kantoorinrichting nodig in corporate design?

2. Kantoormeubelen voor alle afdelingen

Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u hoogwaardige kantoormeubelen voor het gehele kantoor, waaronder ook kantoormeubelseries, die het mogelijk om ruimtes volledig uniform in te richten, evenals een omvangrijk assortiment aan accessoires voor kantoormeubelen. Houd rekening met de volgende stappen als u meubels voor de kantoorinrichting gaat bestellen:

  1. Genoeg ruimte inplannen: denk er bij het uitkiezen van kantoormeubelen aan dat draaideuren in de ruimte openen en dat lades volledig moeten kunnen worden uitgetrokken. De bureaus moeten zowel genoeg plek bieden voor spullen als om aan te werken.
  2. Ergonomisch aspect in het oog houden: vooral bij de aankoop van bureaus en bureaustoelen zijn ergonomische aspecten zoals werkbladen en zittingen erg belangrijk. Ook de verlichting dient aan de werkomstandigheden te worden aangepast.
  3. Creëer privacy: vooral bij het inrichten van een kantoortuin is het van belang dat uw medewerkers ongestoord hun werk kunnen verrichten. Dit bereikt u bijvoorbeeld met roomdividers en tussenwanden met geluidsisolatie.

Kantoorinrichting voor een ergonomische werkplek

De kantoorinrichting in onze online shop is zo vormgegeven dat alle werkplekken aan de persoonlijke wensen van uw medewerkers kunnen worden aangepast – zelfs als ze regelmatig van werkplek wisselen. Belangrijk zijn vooral:

  • Bureaus die in hoogte verstelbaar zijn en waar idealiter ook staand aan kan worden gewerkt ter afwisseling.
  • Bureaustoelen die aan de persoonlijke wensen kunnen worden aangepast en waarvan de rug- en armleuning te verstellen zijn.
  • Voldoende verlichting op de werkplek, zodat de ogen niet worden overbelast.

Dergelijke werkplekken voorkomen dat uw personeel last krijgt van rug- en nekklachten, vermoeidheid en stijve spieren. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u de volgende kantoormeubelen voor professionele en ergonomische werkplekken:

Producten Beschikbare opties (selectie)
Bureaustoelen Bureaustoel
  • Bureaustoelen met speciale rugleuning voor extra ondersteuning van de rug
  • Bureaustoelen met bovenbeengeleiding voor een rechte werkhouding
  • Bureaustoelen met komzitting, waarbij de zithouding het bekken extra ondersteunt
Bureautafels PC-werktafel Lissabon
  • Bureautafels voor één persoon, naar keuze in hoogte verstelbaar
  • Hoekbureaus voor twee medewerkers
  • Computerbureaus met uittrekbaar gedeelte voor het toetsenbord
  • Lessenaars voor het wisselen van houding tijdens het werken
  • Muurbureaus die kunnen worden ingeklapt zodat u ruimte bespaart
  • Bijzettafels voor extra ruimte om spullen op te leggen
  • Verrijdbare werkstations
  • Accessoires voor bureautafels, zoals opzetstukken en aanbouwtafels
Voetensteunen BIMOS voetensteun Basic
  • Voetensteunen waarvan de hoogte en hoek is aan te passen voor een optimale werkhouding
  • Versies verkrijgbaar waarbij de steun heen en weer kan worden bewogen voor het bevorderen van de doorbloeding
Scheidingswandsystemen Muurpaneel BASIC, magnetisch
  • Panelen voor een verbeterde akoestiek, die op bureaus kunnen worden geplaatst
  • Beschermende rolgordijnen voor kassa’s en balies
  • Panelen die tegen de muur kunnen worden gezet en aan de ruimtelijke omstandigheden kunnen worden aangepast

In onze Profi-gids vindt u het artikel ‘Ergonomie op de werkplek – tips voor een gezonde werkomgeving’. Daarin leest u met welke kantoorinrichting u een ergonomische werkomgeving op kantoor kunt creëren.

Kantoormeubelen voor vergaderruimtes en het ontvangen van bezoekers

Als u regelmatig klanten of bezoekers over de vloer krijgt, is het des te belangrijker dat uw kantoor er opgeruimd en gastvrij uitziet. Dit doet u met kantoormeubelen die op elkaar zijn afgestemd en speciaal ontworpen zijn voor vergader- en conferentieruimtes. Hiervoor vindt u bij ons de volgende kantoorinrichting:

  • Vergadertafels: wij bieden vergadertafels aan in verschillende vormen en groottes – ook met bijpassende zitbanken. Bovendien vindt u bij ons statafels voor conferenties, beurzen en andere evenementen.
  • Bezoekersstoelen: ons assortiment bevat stoelen in diverse designs voor de receptie evenals zeer comfortabele stoelen voor conferentieruimtes.
  • Receptiebalies: voor de receptie koopt u bij ons receptiedesks die u kunt uitbreiden met meerdere elementen, zoals legplanken en zijpanelen.

3. Kantoorinrichting voor opruimen en organiseren

Voor een kantoor geldt: organisatie is het halve werk. In ons aanbod vindt u daarom essentiële kantooraccessoires, waarmee u:

  • documenten netjes en overzichtelijk kunt opbergen.
  • medewerkers en gasten met minimale tijdsinspanning over belangrijke updates kunt informeren.
  • meetings, opdrachten en ook langdurige projecten overzichtelijk en voor iedereen kunt plannen.

Deze kantoorbenodigdheden voor organisatie en planning koopt u online bij Jungheinrich PROFISHOP:

Doel Beschikbare producten (selectie)
Opbergen Kantoorkast Lona met schuifdeuren, 3 vakken
  • Kantoorkasten in verschillende groottes, ook als afsluitbare varianten verkrijgbaar
  • Ladeblokken als ideale opbergplek onder bureaus, ook te gebruiken als bijzettafels
  • Ordnerwagens voor het eenvoudig vervoeren van hangmappen, ordners en meer
  • Kantoorrekken in diverse afmetingen
Kantoorindeling Archiefdozen
  • Opslagruimte voor hangmappen om overzichtelijk te kunnen archiveren
  • Ladeboxen waarmee u veel ruimte bespaart bij het opbergen
Organiseren en plannen Multifunctionele planner FRANKEN 5-in-1
  • Infoborden in verschillende groottes voor het overzichtelijk inplannen van personeel of projecten
  • Multifunctionele planners voor het plannen van omvangrijke projecten voor het hele bedrijf
Medewerkers en klanten informeren TARIFOLD tafelstandaard

4. Diverse kantoorbenodigdheden voor uw werkplek

Het maakt niet uit of u alles digitaal doet en een papierloos kantoor heeft of juist met analoge documenten werkt: u heeft altijd de juiste kantoorbenodigdheden nodig. Ons omvangrijke assortiment aan kantoorinrichting bevat onder meer de volgende kantoormachines en kantoorbenodigdheden die dagelijks van pas komen:

Doel Producten (selectie)
Papiervernietiging Papiervernietiger HSM shredstar X8
  • Robuuste papiervernietigers met verschillende veiligheidsklassen voor het versnipperen van papier en documenten
Geld bewaren Geldcassette DURABLE EUROBOXX®
Papeterie Fragile+Droge zelfklevende etiketten+paraplu pictogram+pijlen omhoog”
  • Etiketten, bijvoorbeeld met waarschuwingen of folie-etiketten om buiten te gebruiken

5. Veelgestelde vragen over kantoorinrichting

Een kantoorwerkplek moet minimaal een in hoogte verstelbare bureautafel, een aanpasbare bureaustoel en voldoende verlichting hebben.

Houd vooral rekening met de ruimtelijke omstandigheden als u kantoorinrichting aanschaft. Controleer de afmetingen van alle meubelen en houd er rekening mee dat deuren en lades genoeg ruimte moeten hebben om volledig te kunnen worden geopend. Om ervoor te zorgen dat medewerkers voldoende (werk)ruimte hebben, moeten bureaus groot genoeg zijn. Eventueel kunnen scheidingswanden of roomdividers geluidsoverlast tegengaan en de privacy verhogen. Ten slotte mogen ook de ergonomische aspecten niet uit het oog worden verloren: bureautafels en -stoelen moeten kunnen worden aangepast aan de lichaamsafmetingen van medewerkers.

Als uw kantoor opgeruimd en overzichtelijk is, dan heeft u niet alleen alles bij de hand, maar kunt u ook geconcentreerder en efficiënter werken. Daardoor bespaart u uiteindelijk geld en tijd. Bovendien maakt u een professionele indruk op klanten en bezoekers. Opbergmeubelen, zoals archiefrekken en -kasten, evenals grote bureaus met ladeblokken zorgen ervoor dat uw kantoorartikelen netjes kunnen worden opgeruimd. Met een uniform design maakt u het plaatje helemaal compleet.

Hebt u vragen?