
Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasiskwaliteit
Basisproducten
Voor licht en occasioneel gebruik
Goede kwaliteit
Sterke prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Premium kwaliteit
Voor zware toepassingen
Ontworpen voor continu gebruik

- Fitness-Hocker mit balancierender Sitzfläche
- Bewegtes Sitzen für mehr Leistungsfähigkeit
- Sitzbezug aus abriebfestem Stoff
6 werkdagen (indicatief)

- Ergonomischer Counterstuhl
- Ultrahoch einstellbar
- Höhenverstellbare Ring-Fußstütze
6 werkdagen (indicatief)

- Synchronmechanik, individuell auf das Körpergewicht einstellbar
- Kopfstütze in Höhe und Neigung verstellbar
- Sitz- und Rücken aus echtem Leder
6 werkdagen (indicatief)

- Bürostuhl mit ergonomisch geformter, hoher Rückenlehne
- Synchronmechanik
- Höhenverstellbare, abklappbare Armlehnen
6 werkdagen (indicatief)

- Synchronmechanik, individuell auf das Körpergewicht einstellbar
- Höhenverstellbare Kopfstütze
- Rückenlehne mit atmungsaktiver Netzbespannung
6 werkdagen (indicatief)

- Ultrahoch einstellbar
- Höhenverstellbare Ring-Fußstütze
- Lehnenhöhenverstellung
6 werkdagen (indicatief)

- Stehhocker mit balancierender Bodenplatte
- Bewegtes Sitzen für mehr Leistungsfähigkeit
- Sitzbezug aus abriebfestem Stoff
6 werkdagen (indicatief)

- Weiche, gesteppte Polsterung
- Pflegeleichter und langlebiger Kunstlederbezug aus nachhaltiger Produktion
- Wippmechanik, individuell auf das Körpergewicht einstellbar
6 werkdagen (indicatief)

- Ergonomischer Counterstuhl
- Höhenverstellbare Ring-Fußstütze
- Armlehnen und Sitztiefe verstellbar
6 werkdagen (indicatief)

- Zeitlos elegantes Design
- Weiche Sitzpolsterung
- Sitzbezug aus abriebfestem Stoff
6 werkdagen (indicatief)

- Hochwertiger XXL-Stuhl
- Ergonomische Rückenlehne mit integrierter Lordosenunterstützung
- Hochwertiger Echtlederbezug
6 werkdagen (indicatief)

- Kniematic-Wippmechanik
- Elegant geschwungene Armlehnen
- Bezug aus Kunstleder mit Soft-Touch
6 werkdagen (indicatief)

6 werkdagen (indicatief)

- Ultrahoch verstellbarer Arbeitsstuhl
- Ergonomische Sitzfläche aus Hartschaum
- Komfortabler Fußring, höhenverstellbar
6 werkdagen (indicatief)

- Extra stabiler XXL-Stuhl für maximalen Komfort
- Absolut robuste Verarbeitung
- Üppige Polsterung mit langlebigem Kunstlederbezug
6 werkdagen (indicatief)

- Stufenlose Wippmechanik zum entspannten Zurücklehnen
- Geeignet für ein Körpergewicht bis 220 kg
- Rückenlehne ergonomisch gewölbt, unterstützt Lendenwirbel
7 werkdagen (indicatief)

- Stylischer Hocker im Retro-Design
- Universell einsetzbar
- Bezug aus Kunstleder
6 werkdagen (indicatief)

- Ultrahoch verstellbarer Arbeitsstuhl
- Rückenlehne in Höhe und Neigung verstellbar
- Rutschsichere PU-Hartschaum Sitzfläche
6 werkdagen (indicatief)

- Moderner Rollhocker mit runder Sitzfläche
- Sitz um 360° drehbar
- Bezug aus Kunstleder
6 werkdagen (indicatief)

- Ultrahoch verstellbarer Arbeitsstuhl
- Rückenlehne in Höhe und Neigung verstellbar
- Rutschsichere PU-Hartschaum Sitzfläche
6 werkdagen (indicatief)

- Draaibare kantoorstoel incl. traploos regelbare zithoogte met Toplift
- Synchroonmechanisme met kantelbaar zitvlak en rugleuning
- Hoge rugleuning met wervelkolomvormgeving, in hoogte verstelbaar
4 werkdagen (indicatief)

- Draaibare bureaustoel Express met flexibele rugleuning
- Comfortabele kuipzitting met knierol
- Zithoogte tussen 420–510 mm traploos instelbaar
9 werkdagen (indicatief)

- Ladekast van gepoedercoat staal
- 3 laden met telescooprails
- Mobiel door 4 zwenkwielen van massief rubber
9 werkdagen (indicatief)

- Het meubel met 2 niveaus en uittrekbaar toetsenbordblad biedt meer plaats aan accessoires
- Traploos verstelbaar via veerondersteunde scharen (tussen 130 en 460 mm)
- Ook stabiel bij maximale hoogte
8 werkdagen (indicatief)
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op het werk – tips voor een gezonde werkomgeving.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo leuk als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorrekken ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: