Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasiskwaliteit
Basisproducten
Voor licht en occasioneel gebruik
Goede kwaliteit
Sterke prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Premium kwaliteit
Voor zware toepassingen
Ontworpen voor continu gebruik
- Elegante en robuuste vergaderstoel met een aantrekkelijk design
- Ideaal voor conferentie- en vergaderruimten of commerciële wachtruimten
- Elegant sledeframe van verchroomd staal voor voldoende stabiliteit
6 werkdagen (indicatief)
- Veelzijdige, elegant ontworpen bezoekersstoel
- Bijzonder voordelig
- Bekleding van netstof en kunstleer
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne bezoekersstoel met sledeframe
- Ideaal voor conferentie- en vergaderruimten, wacht- of receptieruimten
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
6 werkdagen (indicatief)
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Met comfortabele stoelbekleding en hoes van robuuste, aangenaam strakke stof (slijtvast en zeer onderhoudsvriendelijk)
- Klapmechanisme: de stoel kan worden ingeklapt, compact formaat wanneer ingeklapt voor makkelijk en ruimtebesparend opbergen
6 werkdagen (indicatief)
- Comfortabele bezoekersstoel met klapmechanisme
- Ideaal voor conferentie- of trainingsruimten
- Klapmechanisme – de stoel kan worden ingeklapt en eenvoudig plat opgeborgen
6 werkdagen (indicatief)
- In hoogte verstelbare, veelzijdige zit- / statafel met royaal werkblad
- Dankzij de geïntegreerde gasdrukveer is de tafelhoogte traploos in hoogte verstelbaar met een hendel onder het tafelblad voor aanpassing aan verschillende gebruikers en gebruiksomgevingen
- Flexibiliteit dankzij de wielen, waardoor de statafel snel en makkelijk naar iedere plek kan worden verplaatst
6 werkdagen (indicatief)
- Individuele staande werkplek met praktische hoogteverrek in 11 posities voor meer flexibiliteit
- Groot uitschuifblad voor het toetsenbord met extra blad dat aan beide zijden kan worden uitgeschoven, bijv. voor de computermuis of een glas water tijdens presentaties
- Extra vak voor computer of printer, in hoogte verstelbaar in 8 stappen van elk 6 cm
6 werkdagen (indicatief)
- Klapbaar en multifunctioneel zit-sta bureau-opzetstuk
- 360° verstelbare vouwpoten – druk gewoon op de knoppen aan de scharnieren, stel het steunvlak individueel in, laat de knop weer los zodat het hoekwieltje vastklikt en de positie stabiel blijft
- Met gatenpatroon voor betere ventilatie – stabiele en veilige opbergmogelijkheid om de levensduur van apparaten te verlengen dus want oververhitting wordt vermeden
6 werkdagen (indicatief)
- Robuuste metalen archiefkast met industrieel design
- Behuizing van hoogwaardig, licht plaatstaal (oppervlakken krasvast gepoedercoat) met veel opbergruimte voor benodigdheden
- 2 afsluitbare deuren met verchroomde, metalen handgreep
6 werkdagen (indicatief)
- Extra stabiele XXL stoel voor maximaal comfort
- Versterkte gasveer en buitengewoon robuust mechanisme
- Maximaal draagvermogen van 220 kg dankzij hoogwaardige, perfect op elkaar afgestemde onderdelen
6 werkdagen (indicatief)
- Stufenlose elektrische Höhenverstellung mit 2 Motoren
- Tastschalter zur einfachen Bedienung
- T-Fußgestell aus lackiertem Stahl für stabilen Stand
9 werkdagen (indicatief)
- Moderne en gezellige loungezetel met trendy, elegant design
- Geschikt voor bijv. thuis, in winkels, clubs of bars
- Comfortabele stoelbekleding met brede zitting
6 werkdagen (indicatief)
- Comfortabele en trendy loungezetel met modern, edel design
- Geschikt voor bijv. thuis, op kantoor, in bedrijfslounges en wachtruimten, bars of restaurants
- Comfortabele stoelbekleding met brede zitting
6 werkdagen (indicatief)
- Trendy loungezetel met tijdloos, klassiek design
- Geschikt voor bijv. de woonkamer thuis, wachtruimtes in bedrijven of als bezoekersstoel
- De gebogen, beklede, halfronde rugleuning dient ook als armleuning
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne loungezetel met rechtlijnig, minimalistisch design
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne loungebank met rechtlijnig, minimalistisch design
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
6 werkdagen (indicatief)
- Loungezetel met rechtlijnig, tijdloos en minimalistisch ontwerp
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne bezoekersstoel met comfortabel sledeframe
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- De rugleuning van ademende netstof past zich comfortabel aan de contouren van het lichaam aan
6 werkdagen (indicatief)
- Stijlvolle en comfortabele bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Rugleuning met praktische greepopening voor makkelijke handling
- De voorgevormde design zitschaal van hoogwaardige en licht elastische kunststof in het ruggedeelte ondersteunt het bovenlichaam tijdens alle bewegingen
6 werkdagen (indicatief)
- Klassieke en elegante bezoekersstoel met frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
6 werkdagen (indicatief)
- Moderner Besucherstuhl mit robustem Freischwinger-Gestell
- Komfortabler Freischwinger – Sitzfläche gibt unter Personengewicht federnd nach und sinkt leicht nach hinten ab
- Ergonomische Rückenlehne verfügt über vorgeformte Wölbung, welche den Rücken beim aufrechten Sitzen bestens unterstützt
6 werkdagen (indicatief)
- Klassieke bezoekersstoel, frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
6 werkdagen (indicatief)
- Moderner Besucherstuhl mit frischem Design
- Rückenlehne aus atmungsaktivem Netzstoff
- Üppige Polsterung mit sehr robustem Stoffbezug
6 werkdagen (indicatief)
- Klassieke, comfortabele bezoekersstoel met een fris design
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- Dikke, comfortabele bekleding in 2 lagen met elegante siernaden
6 werkdagen (indicatief)
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op het werk – tips voor een gezonde werkomgeving.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo leuk als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorrekken ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: