Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasiskwaliteit
Basisproducten
Voor licht en occasioneel gebruik
Goede kwaliteit
Sterke prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Premium kwaliteit
Voor zware toepassingen
Ontworpen voor continu gebruik
- Klassieke en elegante bezoekersstoel met frame met 4 poten
- Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
- Robuust, comfortabel en tijdloos
6 werkdagen (indicatief)
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Bijzonder comfortabel en makkelijk schoon te maken dankzij de aangename bekleding en de onderhoudsvriendelijke hoes van kunstleer
- Klapmechanisme – de stoel kan worden ingeklapt, makkelijk en ruimtebesparend opbergen dankzij compact formaat wanneer ingeklapt
6 werkdagen (indicatief)
- Hoogwaardige XXL-stoel voor maximaal comfort
- Geschikt voor lichaamslengtes tot 200 cm
- Met extra brede zitting, hoge rugleuning met geïntegreerde neksteun en bijzonder copieuze stoffering met extra zachte en duurzame stoffen bekleding
6 werkdagen (indicatief)
- Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Met comfortabele stoelbekleding en hoes van robuuste, aangenaam strakke stof (slijtvast en zeer onderhoudsvriendelijk)
- Klapmechanisme: de stoel kan worden ingeklapt, compact formaat wanneer ingeklapt voor makkelijk en ruimtebesparend opbergen
6 werkdagen (indicatief)
- Stijlvolle en comfortabele bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Rugleuning met praktische greepopening voor makkelijke handling
- De voorgevormde design zitschaal van hoogwaardige en licht elastische kunststof in het ruggedeelte ondersteunt het bovenlichaam tijdens alle bewegingen
6 werkdagen (indicatief)
- In hoogte verstelbare, veelzijdige zit- / statafel met royaal werkblad
- Dankzij de geïntegreerde gasdrukveer is de tafelhoogte traploos in hoogte verstelbaar met een hendel onder het tafelblad voor aanpassing aan verschillende gebruikers en gebruiksomgevingen
- Flexibiliteit dankzij de wielen, waardoor de statafel snel en makkelijk naar iedere plek kan worden verplaatst
6 werkdagen (indicatief)
- Sportlich-eleganter Freischwinger
- Ergonomische Rückenlehne unterstützt Lendenwirbelbereich
- Gepolsterte Armlehnen für zusätzlichen Komfort
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne bezoekersstoel met comfortabel sledeframe
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- De rugleuning van ademende netstof past zich comfortabel aan de contouren van het lichaam aan
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne en gezellige loungezetel met trendy, elegant design
- Geschikt voor bijv. thuis, in winkels, clubs of bars
- Comfortabele stoelbekleding met brede zitting
6 werkdagen (indicatief)
- Moderner Besucherstuhl mit frischem Design
- Rückenlehne aus atmungsaktivem Netzstoff
- Üppige Polsterung mit sehr robustem Stoffbezug
6 werkdagen (indicatief)
- Klassieke, comfortabele bezoekersstoel met een fris design
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- Dikke, comfortabele bekleding in 2 lagen met elegante siernaden
6 werkdagen (indicatief)
- Loungezetel met rechtlijnig, tijdloos en minimalistisch ontwerp
- Voor bijv. woonkamers, slaapkamers, restaurants of lounge- en ontvangstruimten
- Bijzonder gezellig – de royale zitting met comfortabele bekleding biedt extra veel plaats om u goed te voelen
6 werkdagen (indicatief)
- Komfortabler Besucherstuhl
- Robust, bequem und besonders preisgünstig
- Klassisches, verchromtes Kufen-Gestell aus Stahl für hohe Standfestigkeit
6 werkdagen (indicatief)
- Klapbaar en multifunctioneel zit-sta bureau-opzetstuk
- 360° verstelbare vouwpoten – druk gewoon op de knoppen aan de scharnieren, stel het steunvlak individueel in, laat de knop weer los zodat het hoekwieltje vastklikt en de positie stabiel blijft
- Met gatenpatroon voor betere ventilatie – stabiele en veilige opbergmogelijkheid om de levensduur van apparaten te verlengen dus want oververhitting wordt vermeden
6 werkdagen (indicatief)
- Moderner Besucherstuhl mit robustem Freischwinger-Gestell
- Komfortabler Freischwinger – Sitzfläche gibt unter Personengewicht federnd nach und sinkt leicht nach hinten ab
- Ergonomische Rückenlehne verfügt über vorgeformte Wölbung, welche den Rücken beim aufrechten Sitzen bestens unterstützt
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne en veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Ergonomische rugleuning met voorgevormde welving die de rug optimaal ondersteunt tijdens het rechtop zitten
- Bekleed met robuuste, aangenaam strakke stof (slijtvast en zeer onderhoudsvriendelijk)
6 werkdagen (indicatief)
- Moderne en veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
- Rugleuning van ademende netstof – past zich comfortabel aan de contouren van het lichaam aan
- Ergonomische rugleuning met voorgevormde welving die de rug optimaal ondersteunt tijdens het rechtop zitten
6 werkdagen (indicatief)
- Klassieke bezoekersstoel met sledeframe
- Comfortabele sledestoel – de zitting buigt mee onder het gewicht van de gebruiker en zakt iets naar achteren
- Ergonomische rugleuning – de rugleuning heeft de vorm van een zitschaal en biedt maximaal zitcomfort
6 werkdagen (indicatief)
- Cleverer Helfer, um jederzeit Notizen und Gedanken festzuhalten
- Zur Montage am beliebten Besucherstuhl XT 600
- Stabile Schreibunterlage mit integrierter Stiftablage
6 werkdagen (indicatief)
- Perfect voor staande meetings
- Bevordert communicatie en interactie
- Hoogwaardig stalen frame met stabiele dwarsprofielen
9 werkdagen (indicatief)
- In de hoogte verstelbare bureautafel voor ergonomische kantoorwerkzaamheden
- Het stabiele onderstel met 4 poten zorgt voor een stabiele oprek
- Sterk dankzij toplaag uit melaminehars
9 werkdagen (indicatief)
- Met melaminehars gecoate houtplaat
- In hoogte verstelbaar
- Raster van 100 mm
9 werkdagen (indicatief)
- Hoekvormige bureautafel voor het kantoor
- Krasvaste melaminecoating van het bureaublad
- Onderstel met 4 in hoogte verstelbare poten
9 werkdagen (indicatief)
- In hoogte verstelbare legborden
- Tijdbesparende montage en uitbreiding via een inhaaksysteem
- Eenzijdige archiefrekken met verzinkt oppervlak voor extra stevigheid
9 werkdagen (indicatief)
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op het werk – tips voor een gezonde werkomgeving.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo leuk als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorrekken ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen ![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: