Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasiskwaliteit
Basisproducten
Voor licht en occasioneel gebruik
Goede kwaliteit
Sterke prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Premium kwaliteit
Voor zware toepassingen
Ontworpen voor continu gebruik

- Fördert Durchblutung der Beine und somit ermüdungsfreies Arbeiten
- Verbessert die Sitzhaltung maßgeblich
- Aus bruchsicherem und besonders leicht zu reinigendem Kunststoff
6 werkdagen (indicatief)

- Flexibele voetsteun ter ondersteuning van een ergonomische zithouding
- Voetplaat past zich automatisch aan de individuele voetpositie aan: naar voren en naar achteren kantelbaar tot 45°.
- 3 verstelbare hoogteniveaus: 15 cm, 11,5 cm of 9 cm
6 werkdagen (indicatief)

- 3-voudig in hoogte verstelbare voetsteun met flexibele kantelfunctie
- Praktische kantelfunctie in beide richtingen voor de ideale hoek
- Voor het optimaliseren en ondersteunen van een ergonomische zithouding
6 werkdagen (indicatief)

- Fußablage mit einfach anpassbarem Neigungswinkel für eine ideale Positionierung
- Fördert Durchblutung der Beine und somit ermüdungsfreies Arbeiten
- Zur Optimierung und Unterstützung einer ergonomischen Sitzhaltung
6 werkdagen (indicatief)

- 4-voudig in hoogte verstelbare voetsteun met flexibele kantelfunctie
- Praktische kantelfunctie in beide richtingen voor de ideale hoek
- Voor het optimaliseren en ondersteunen van een ergonomische zithouding
6 werkdagen (indicatief)

- Individuele staande werkplek met praktische hoogteverrek in 11 posities voor meer flexibiliteit
- Groot uitschuifblad voor het toetsenbord met extra blad dat aan beide zijden kan worden uitgeschoven, bijv. voor de computermuis of een glas water tijdens presentaties
- Extra vak voor computer of printer, in hoogte verstelbaar in 8 stappen van elk 6 cm
6 werkdagen (indicatief)

- Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
- Veelzijdig te gebruiken als geluidsisolatie, ruimte-indeling, visuele afscherming en informatiewand
- Kan met een willekeurig aantal extra elementen worden verbonden
6 werkdagen (indicatief)

- Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
- Geschikt voor geluidsisolatie en visuele afscherming
- Kan ook worden gebruikt als praktisch prikbord voor notities, plakbriefjes en motiverende afbeeldingen
6 werkdagen (indicatief)

- Slanke rugleuning met flexibele lendensteun voor optimaal zitcomfort
- Ergonomische zitting met individueel instelbare zitdiepte
- 5D-armleuningen met zachte steunen, verstelbaar in hoogte, breedte, diepte en hoek
7 werkdagen (indicatief)

- Robuuste aluminium frameconstructie voor hoge stabiliteit
- Traploze zithoogteverrek voor optimale afrek
- Ergonomische zitting met verstelbare zitdiepte
7 werkdagen (indicatief)

- Zitting en rugleuning naar keuze van leer of mesh-materiaal
- Ergonomische zitting met individueel instelbare zitdiepte
- 5D armleuningen met zachte steunen, verstelbaar in hoogte, breedte, diepte, hoek en hoek
7 werkdagen (indicatief)

- Zwart gepoedercoat aluminium frame, matte satijnen afwerking voor een verfijnde uitstraling
- 12-zone netbespanning voor gerichte ondersteuning van de lichaamsdelen
- 5D-armleuningen met zachte steunen, inclusief kantelbare gaming-positie
7 werkdagen (indicatief)

- 6D-lendensteun voor optimale aanpassing aan de onderrug
- 12-zone netbespanning voor gerichte ondersteuning van de lichaamsdelen
- Glasvezelversterkte hightech mechaniek, bijzonder licht en stabiel
7 werkdagen (indicatief)

- Robuuste frameconstructie van emissiearm hightech-polymeer
- 12-zone netbespanning voor gerichte ondersteuning van de lichaamsdelen
- Extreem slijtvast en slipvast mesh-materiaal, getest tot 100.000 schuurcycli
7 werkdagen (indicatief)

- Hoge, ergonomisch gevormde rugleuning voor optimaal zitcomfort
- Traploos verstelbare zithoogte met hoogwaardige toplift
- Kantelmechanisme met individueel instelbare veerkracht
6 werkdagen (indicatief)

- Synchroonmechanisme, 3-voudig vergrendelbaar, individueel instelbaar op het lichaamsgewicht
- Ergonomische rugleuning met flexibel mesh-materiaal voor maximale mobiliteit
- 3D-hoofdsteun, in hoogte, diepte en in hoek verstelbaar voor optimale nekondersteuning
6 werkdagen (indicatief)

- Frameconstructie van hightech polymeer en aluminium voor stabiliteit en duurzaamheid
- 12-zone zitcomfort met verschillende bekledingen ter ondersteuning van alle lichaamsdelen
- Hoogteverstelbare zitting met verstelbare zitdiepte voor een ergonomische houding
7 werkdagen (indicatief)

- In hoogte verstelbare legborden
- Tijdbesparende montage en uitbreiding via een inhaaksysteem
- Eenzijdige archiefrekken met verzinkt oppervlak voor extra stevigheid
9 werkdagen (indicatief)

- Hoekvormige bureautafel voor het kantoor
- Krasvaste melaminecoating van het bureaublad
- Onderstel met 4 in hoogte verstelbare poten
9 werkdagen (indicatief)

- In de hoogte verstelbare bureautafel voor ergonomische kantoorwerkzaamheden
- Het stabiele onderstel met 4 poten zorgt voor een stabiele oprek
- Sterk dankzij toplaag uit melaminehars
9 werkdagen (indicatief)

- Met melaminehars gecoate houtplaat
- In hoogte verstelbaar
- Raster van 100 mm
9 werkdagen (indicatief)

- Perfect voor staande meetings
- Bevordert communicatie en interactie
- Hoogwaardig stalen frame met stabiele dwarsprofielen
9 werkdagen (indicatief)

- Lades afsluitbaar met centrale vergrendeling
- Sterke toplaag van melaminehars
- Lades met metalen scharnieren en cilinderslot
9 werkdagen (indicatief)

- Meeting- en conferentietafel met ovale vormgeving
- Werkblad van vezelplaat met toplaag van melaminehars
- Centraal geplaatste doorvoeropening voor kabels
9 werkdagen (indicatief)
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:

- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op het werk – tips voor een gezonde werkomgeving.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Bureaustoelen ![]() |
|
Bureaus ![]() |
|
Ladeblokken ![]() |
|
Voetensteunen ![]() |
|
Scheidingswandsystemen ![]() |
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo leuk als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
---|---|
Kantoorkasten ![]() |
|
Kantoorrekken ![]() |
|
Ordnerwagens ![]() |
|
Opslag van hangmappen![]() |
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp: